POWER TO THE PIEPER PROMOTIECAMPAGNE VAN START

In de huidige tijd van hip en verantwoord voedsel lijkt de zoektocht naar lekker en gezond eten steeds ingewikkelder.

In de huidige tijd van hip en verantwoord voedsel lijkt de zoektocht naar lekker en gezond eten steeds ingewikkelder. Vroeger aten mensen ontbijt, lunch en diner, nu praten consumenten veel over voeding, zo signaleert aardappels.nl. “Altijd en overal….. De superfood adviezen van dieetgoeroes en food bloggers vliegen ons om de oren. We zoeken ons heil in exotische producten uit verre landen en gezond eten lijkt duurder dan ooit. Laten we ons niet een klein beetje gek maken?”, vraagt de website zich af. Gelukkig zijn sommige dingen heerlijk gewoon gebleven. De aardappel is al honderden jaren super foodzaam.

Daarom zet Power to the Pieper Neerlands trots, de aardappel, met een spetterende campagne in de schijnwerpers. Een origineel filmpje plaats de aardappel in een nieuw daglicht. Lees reacties over deze campagne in de maart uitgave van Aardappelwereld magazine.

Klik hier om het filmpje te bekijken.