Aardappelschap van de Toekomst nu al bij Jumbo

Klaas Greydanus, Tjalke Stoelwinder en Cor Greydanus.Twee jaar geleden is HZPc een initia tief gestart om oude verkooptradities te veranderen en een meer eigentijds cachet aan de aardappelpresentatie in het winkelschap te geven.

Klaas Greydanus, Tjalke Stoelwinder en Cor GreydanusTwee jaar geleden is HZPc een initia tief gestart om oude verkooptradities te veranderen en een meer eigentijds cachet aan de aardappelpresentatie in het winkelschap te geven. Dit zou vooral de jonge consument moeten helpen snel de juiste keuze te maken. Hiervoor heeft het bedrijf een aardappelkoelschap ontwikkeld met opvallend gekleurde toegangsdeuren en duidelijk leesbare teksten. Dit seizoen heeft Jumbo een eerste praktijkuitvoering van het ‘Aardappel schap van de Toekomst’ in de vestiging te Joure geplaatst. Kleinverpakker Greydanus rolt het concept nu verder uit.

 

Jaap Delleman