“Onze klanten willen totaaloplossingen: van veld tot supermarkt”

Michiel EilanderWanneer kleuren vervagen, is het tijd voor een nieuwe verflaag. Dat geldt niet alleen voor het interieur, maar ook voor het exterieur van een pand.

Michiel Eilander.Wanneer kleuren vervagen, is het tijd voor een nieuwe verflaag. Dat geldt niet alleen voor het interieur, maar ook voor het exterieur van een pand. Figuurlijk gezien gaat dat ook op voor ondernemersactiviteiten. Het exterieur van de APH Group uit Heerenveen kleurde lange tijd groen vanwege de export van voornamelijk machines en apparatuur voor de primaire sector. In de loop van de jaren vervaagde de lak door uitbreiding van activiteiten als de levering van complete verpakkingslijnen voor meer industriële toepassingen. Dus werd het niet alleen tijd voor een nieuwe laklaag, maar ook voor extra kleuren. APH groen verwijst sinds kort weer duidelijk naar de ‘boeren’ tak en het toegevoegde ‘grijs/rvs met rode accenten’ symboliseert sinds kort de industriële activiteiten. Voor de nieuwe afdeling is directeur Michiel Eilander verantwoordelijk. Aan hem daarom enkele kleurrijke vragen over het wie, wat, hoe en waarom van de APH Group Engineering. 

 

Leo Hanse