‘Power to the Pieper’ organiseerde Wereldpieperweek

Om het internationale karakter van de pieper te vieren, organiseerde de aardappelpromotiecampagne ‘Power to the Pieper’ van 2 tot en met 7 oktober een ‘Wereldpieperweek’. Volgens de organisatie is de aardappel “veel wereldser dan wij in Nederland soms denken”, geeft ze in een persbericht aan.

Om het internationale karakter van de pieper te vieren, organiseerde de aardappelpromotiecampagne ‘Power to the Pieper’ van 2 tot en met 7 oktober een ‘Wereldpieperweek’. Volgens de organisatie is de aardappel “veel wereldser dan wij in Nederland soms denken”, geeft ze in een persbericht aan.

Tijdens de Wereldpieperweek stond elke dag een internationaal gerecht uit een ander land centraal. Een piepjong testpanel, onder leiding van Masterchef-finalist Naresh Ramdjas, had de opdracht om te proeven en te raden uit welk land de gemaakte gerechten afkomstig waren.

 

Het volledige artikel lezen? Klik  hier  voor een abonnement op Aardappelwereld magazine!