Al abonnee? Activeer hier uw premium account

‘Real food for real performance’

maart 2019


Sinds 1971, is Potatoes USA actief in marketing, onderzoek en het opvolgen van marktontwikkelingen op aardappelgebied. Dat was het moment waarop het Amerikaanse congres een wet aannam die het mogelijk maakte om bij telers heffingen te innen. De organisatie opereert inmiddels zowel binnen als buiten de Verenigde Staten en is in 23 landen actief. Vandaag de dag heeft Potatoes USA een budget van tussen de 15 en 25 miljoen dollar en werken er 24 mensen onder leiding van CEO Blair Richardson. “In onze promotieboodschap benadrukken we dat de aardappel een perfecte brandstof is voor het leveren van een optimale prestatie. Deze boodschap slaat aan”, benadrukt de marketeer met een basketbal in de hand tijdens een exclusief vraaggesprek tijdens de Amerikaanse vakbeurs PotatoExpo te Austin.

Dit is een Premium artikel

Log in om dit artikel te kunnen lezen

Kies Premium om alles te lezen en toegang tot het archief

Evenementen

©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO