Al abonnee? Activeer hier uw premium account

“Het is fantastisch om mensen te inspireren met een mooi product als de aardappel”

juni 2020


Als influencer en eigenaar van foodblog ‘Eef Kookt Zo’, is Eva de Vries onlangs een samenwerking aangegaan met aardappelpromotiecampagne Power to the Pieper. Vanwege de coronamaatregelen brengt de redactie haar voor het interview in deze editie geen live-bezoek. Maar, zoals het een online influencer betaamt, deelt zij regelmatig levens­gebeurtenissen op social media en dankzij een foto van haarzelf met een sleutelbos die ze in maart op Instagram heeft gepost, valt al voor het gesprek te raden wat haar locatie zal zijn wanneer we haar spreken via Skype: de kook- en fotografiestudio waarvan ze sinds kort de eigenaar is. “Ik kreeg de sleutel op het moment dat corona uitbrak in Nederland. Gelukkig heb ik een eigen ruimte waar ik alleen kan werken, zodat ik in alle rust aan de slag kan gaan”, vertelt De Vries.

Dit is een Premium artikel

Log in om dit artikel te kunnen lezen

Kies Premium om alles te lezen en toegang tot het archief

Evenementen

©2015 - 2024 Aardappelwereld | Ontwerp en realisatie COMMPRO