#awselfie brengt aardappelpraktijk en lezers in beeld

Een vakblad lees je voor verdieping van kennis en/of om ideeën te vergaren. Bijvoorbeeld over de branche waarin je werkzaam bent of de hobby die je uitoefent. Internet raadpleeg je veelal voor snelle berichtgeving, nieuwsflitsen, kort contact, het uitwisselen van meningen en commentaren. Aardappelwereld is op beide podia actief. Deze maand komt daar op twitter de #awselfie bij.

 

Aardappelwereld magazine vormt al 69 jaar de bron van eerlijke, betrouwbare en kennisverrijkend nieuws uit de gehele aardappelbranche. Internet bestaat nog niet zo lang, maar hierop zijn we toch al vele jaren lang present. Om onze aanwezigheid en activiteit op het wereld wijde web extra onder de aandacht te brengen van ons lezerspubliek, hebben we onlangs de eigentijdse rubriek Aardappelwereldselfies (#awselfie) in het leven geroepen. Het idee is iedereen die zich beweegt in de aardappelsector de kans te bieden om selfies maken met aan de aardappelgerelateerde zaken. Dat kan van alles zijn, van werkzaamheden op het bedrijf tot de aanwezigheid op een beurs of wat ook maar met aardappelen te maken heeft. Het idee is om serieuze, opvallende, innovatieve geinige en bijzondere aardappelzaken, die mensen zoal dagelijks tegenkomen live vast te leggen en te delen met andere sectorgenoten. Waar kan dat beter dan op #awselfie. Welkom in de digitale aardappelwereld, doe mee en laat de sector zien wat u bezig houdt en uniek maakt. De meest opvallende selfie krijgt een eervolle vermelding in het magazine.